Logo UZ
Biuro Zamówień Publicznych
PODLEGŁE JEDNOSTKI
INFORMACJE

PRACOWNICY

mgr Iwona Krawczyk

Dyrektor Biura

ikona telefon
+48 504 132 524
ikona lokacja
Pokój 103 - Budynek A-7 Kampus A, ul. prof. Z. Szafrana 21, 65-516 Zielona Góra

mgr inż. Edyta Kwiatkowska

Zastępca Dyrektora

ikona telefon
+48 601 926 212
ikona lokacja
Pokój 103A - Budynek A-7 Kampus A, ul. prof. Z. Szafrana 21, 65-516 Zielona Góra

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

Do podstawowych zadań Biura Zamówień Publicznych należy:

  1. sporządzanie projektów zmian w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Zielonogórskim,
  2. opracowywanie wewnętrznych wzorów dokumentów i pieczęci w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,
  3. przekazywanie dokumentacji dotyczących procedur realizowanych przez Biuro Zamówień Publicznych w ramach kontroli prowadzonych przez jednostki zewnętrzne i wewnętrzne,
  4. udzielanie wyjaśnień i informacji dotyczących procedur realizowanych przez Biuro Zamówień Publicznych w ramach kontroli prowadzonych przez jednostki zewnętrzne i wewnętrzne,
  5. opiniowanie wniosków, pism i innych dokumentów dotyczących udzielania zamówień publicznych,
  6. udzielanie Wnioskodawcom, Realizatorom i innym jednostkom organizacyjnym Uniwersytetu Zielonogórskiego wyjaśnień i informacji w zakresie obowiązujących przepisów udzielania zamówień publicznych,
  7. przygotowywanie projektów korespondencji z Urzędem Zamówień Publicznych w ramach obowiązków wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w zakresie wniosków i zapytań składanych do Uniwersytet Zielonogórski i innych podmiotów,
  8. uczestniczenie w postępowaniach toczących się przez Krajową Izbą Odwoławczą,
  9. zbieranie od jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Zielonogórskiego danych statystycznych dotyczących zamówień publicznych udzielanych przez te jednostki,
  10. sporządzanie rocznych sprawozdań dla Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie zamówień publicznych udzielanych przez Uniwersytet Zielonogórski,
  11. konsultowanie przygotowywanych przez Realizatorów planów zamówień, na ich wniosek, pod względem podziału na przedmioty zamówienia,
  12. sporządzanie projektów dokumentacji przetargowych, w tym weryfikacja projektów umów przekazywanych przez Realizatorów,
  13. uzgadnianie z Biurem Radców Prawnych sporządzonych projektów dokumentacji przetargowych, w tym projektów umów,
  14. udzielanie zamówień zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Zielonogórskim,
  15. koordynowanie czynności związanych z zawarciem umów z wykonawcami wybranymi w procedurach prowadzonych przez Biuro Zamówień Publicznych,
  16. przekazywanie umów zawartych przez Biuro odpowiednim Realizatorom, w celu ich realizacji,
  17. zamieszczanie ogłoszeń, specyfikacji, informacji i innych dokumentów, związanych z procedurami prowadzonymi przez Biuro, na stronie internetowej Uniwersytetu Zielonogórskiego, zgodnie z obowiązkami ustawowymi i przepisami wewnętrznymi,
  18. przekazywanie planów zamówień i ich korekt do zamieszczania na stronie internetowej Uniwersytetu Zielonogórskiego,
  19. gromadzenie i przechowywanie dokumentów związanych z prowadzonymi przez Biuro procedurami udzielania zamówień publicznych,
  20. sporządzanie rejestru prowadzonych przez Biuro procedur o udzielenie zamówienia publicznego,
  21. sporządzanie rejestru RODO w zakresie prowadzonych przez Biuro procedur o udzielenie zamówienia publicznego,
  22. archiwizowanie dokumentów związanych z prowadzonymi przez Biuro procedurami udzielania zamówień publicznych,
  23. wykonywanie innych czynności określonych Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Zielonogórskim,
  24. wykonywanie wszystkich innych czynności wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych,
  25. prowadzenie sprawozdawczości w zakresie obejmującym tematycznie działalność jednostki.
 
^
Wykonanie: Tomasz Hołderny