Logo UZ
Sekcja Przygotowania Zamówień i Rozliczeń
INFORMACJE

PRACOWNICY

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

Do zadań Sekcji Przygotowania Zamówień i Rozliczeń należy:

  1. przygotowywanie i przeprowadzanie odpowiednich procedur zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie:
    1. usług dotyczących zarządzania, dozoru, ochrony i eksploatacji budynków i budowli (usługi opisane w Regulaminie Udzielania Zamówień Publicznych w Uniwersytecie Zielonogórskim),
    2. ubezpieczenia budynków i budowli oraz innych środków trwałych (z wyłączeniem środków transportu) i ubezpieczenia OC,
    3. prowadzenie rejestrów udzielanych zamówień publicznych,
  2. przygotowywanie zapotrzebowań wewnętrznych na materiały niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Biura oraz realizowania nałożonych na niego obowiązków,
  3. opracowywanie rocznych planów rzeczowo-finansowych i planu zakupów,
  4. rozliczanie należności za prywatne rozmowy telefoniczne pracowników Biura,
  5. rejestrowanie otrzymanych faktur. Sprawdzanie i akceptowanie faktur pod względem rachunkowym, zgodności z zawartymi umowami oraz prawidłowości ich wystawienia,
  6. opracowywanie dokumentów finansowych za usługi,
  7. przygotowywanie umów i zleceń dla podmiotów zewnętrznych na realizację zadań wynikających z działalności Biura
  8. prowadzenie rejestru umów i zleceń poza przetargowych i nadzór nad prawidłowym przebiegiem ich realizacji
  9. współpraca z pozostałymi Sekcjami Biura przy realizacji planu remontów poprzez:
    1. przygotowywanie zamówień wewnętrznych wynikających z harmonogramu realizacji planu remontów,
    2. przygotowywanie umów i zleceń wynikających z realizacji planu remontów w zakresie określonym Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych w Uniwersytecie Zielonogórskim,
    3. przygotowywanie kwartalnej, półrocznej i rocznej sprawozdawczości z realizacji planu remontów,
    4. archiwizowanie dokumentacji źródłowej i powykonawczej oraz finansowej wynikającej z realizacji planu remontów.
 
^
Wykonanie: Tomasz Hołderny