Logo UZ
Sekcja Administracyjno-Ekonomiczna
INFORMACJE

PRACOWNICY

mgr Anna Raunke

Kierownik Sekcji Administracyjno-Ekonomicznej

ikona telefon
(68) 328 2254
ikona lokacja
Pokój 303 - Budynek A-18      Rektorat, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra
 

mgr Julita Lis

Samodzielny referent ds. nieruchomości

ikona telefon
(68) 328 4762
ikona lokacja
Pokój 307 - Budynek A-18      Rektorat, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra
 

Joanna Olas

Specjalista ds. nieruchomości

ikona telefon
(68) 328 2254
ikona lokacja
Pokój 303 - Budynek A-18      Rektorat, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra
 

Grażyna Partyka

Starszy Referent ds. Nieruchomości

ikona telefon
(68) 328 2433
ikona lokacja
Pokój 304 - Budynek A-18      Rektorat, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra
 

Aleksandra Serafin

Samodzielny referent ds. nieruchomości

ikona telefon
(68) 328 2433
ikona lokacja
Pokój 304 - Budynek A-18      Rektorat, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra
 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

Do zadań Sekcji Administracyjno-Ekonomicznej należy:

  1. organizowanie i nadzorowanie prawidłowej ochrony obiektów oraz mienia Uniwersytetu,
  2. gospodarka pieczęciami, pieczątkami:
    1. przyjmowanie wniosków o likwidację pieczątek i pieczęci z jednostek organizacyjnych UZ,
    2. wykreślanie likwidowanych pieczątek i pieczęci z rejestru,
    3. fizyczna likwidacja pieczątek,
    4. sporządzanie protokołów z likwidacji,
    5. sporządzanie i wysyłanie (wraz z pieczęciami) do Mennicy Państwowej wniosków o likwidację pieczęci urzędowych,
  3. przygotowywanie ogólnodostępnych sal wykładowych do zajęć:
    1. dostarczanie kredy, pisaków, gąbek do tablic,
    2. wnioskowanie o zakup ławek i krzeseł, uzupełnianie wyposażenia,
  4. dbałość o wyposażenie holi, korytarzy, Palmiarni, portierni i innych pomieszczeń
  5. wnioskowanie zakupy materiałów potrzebnych do prawidłowego wyposażenia i utrzymania budynków, budowli i terenów
  6. prowadzenie centralnej księgi inwentarzowej środków trwałych nie będących aparaturą naukową
  7. gospodarowanie majątkiem Uniwersytetu powierzonym pracownikom Biura jako osobom odpowiedzialnym materialnie oraz:
    1. sporządzanie dokumentów przyjęcia (OT) i przekazania (PT) środków trwałych nie będących aparaturą naukową,
    2. znakowanie wyposażenia i środków trwałych numerami inwentarzowymi,
    3. prowadzenie ksiąg inwentarzowych,
    4. sporządzanie wywieszek inwentarzowych wyposażenia pomieszczeń oraz ich bieżące uaktualnianie,
    5. wnioskowanie o likwidację środków trwałych i wyposażenia,
    6. uzgadnianie stanów księgowych z Sekcja Majątkową na koniec roku kalendarzowego,
  8. prowadzenie harmonogramu rezerwacji Auli Uniwersyteckiej i Palmiarni oraz innych pomieszczeń Uczelni w porozumieniu z planistami zajęć dydaktycznych.
  9. obsługa administracyjna Uczelnianej Komisji Opiniodawczo-Likwidacyjnej w zakresie wyposażenia i środków trwałych innych niż aparatura naukowo-badawcza,
  10. wprowadzenie zmian danych dotyczących pracowników Biura w systemach DZIEKANAT i PERS,
  11. czuwanie nad aktualnością danych prezentowanych na stronie internetowej Biura i zlecanie ich aktualizacji,
  12. przygotowywanie protokołów konieczności, notatek służbowych i ich archiwizowanie,
  13. rozliczanie gospodarki materiałami konserwatorskimi,
  14. opracowywanie dokumentów finansowych za materiały konserwatorskie,
  15. prowadzenie rozliczeń czasu pracy pracowników Biura,
  16. przygotowywanie i prowadzenie harmonogramu urlopów pracowników Biura,
  17. comiesięczne przygotowywanie list obecności oraz nanoszenie na nich zdarzeń dotyczących czasu pracy,
  18. comiesięczne przygotowywanie i dystrybuowanie na portiernie grafików dyżurów konserwatorów,
  19. rozliczanie kosztów za usługi telefonii stacjonarnej i GSM,
  20. przyjmowanie zgłoszeń o usterkach telefonów i innych urządzeń telefonii stacjonarnej oraz GSM i koordynowanie ich usuwania,
  21. przyjmowanie i realizacja zgłoszeń dotyczących zmian lokalizacji, konfiguracji lub rozliczeń w zakresie usług telekomunikacyjnych,
  22. prowadzenie rejestrów dokumentów przychodzących i wychodzących oraz ich dystrybucja,
  23. przygotowywanie w imieniu Rektora i Kanclerza odpowiedzi na korespondencję,
  24. przygotowywanie pism wychodzących z Biura.
 
^
Wykonanie: Tomasz Hołderny