Logo UZ
Dział Administracyjno-Ekonomiczny
INFORMACJE

PRACOWNICY

lic. Wioleta Michalak

Kierownik

ikona telefon
(68) 328 2505
ikona lokacja
Pokój 307 - Budynek A-18 Rektorat, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra

mgr Karolina Jarzyńska

Referent

ikona telefon
(68) 328 2254
ikona lokacja
Pokój 303 - Budynek A-18 Rektorat, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra

mgr inż. Olga Kożuch

Samodzielny referent

ikona telefon
(68) 328 2433
ikona lokacja
Pokój 304 - Budynek A-18 Rektorat, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra

lic. Anna Nowak

Referent

ikona telefon
(68) 3284747
ikona lokacja
Pokój 304 - Budynek A-18 Rektorat, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra

inż. Grażyna Partyka

Samodzielny referent

ikona telefon
(68) 328 4762
ikona lokacja
Pokój 307 - Budynek A-18 Rektorat, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra

mgr Urszula Szydłowska

Referent

ikona telefon
(68) 328 2433
ikona lokacja
Pokój 304 - Budynek A-18 Rektorat, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

Do zadań Sekcji Administracyjno-Ekonomicznej należy:

  1. organizowanie i nadzorowanie prawidłowej ochrony obiektów oraz mienia Uniwersytetu,
  2. prowadzenie harmonogramu rezerwacji Auli Uniwersyteckiej i Palmiarni oraz innych pomieszczeń Uczelni w porozumieniu z planistami zajęć dydaktycznych,
  3. wprowadzenie zmian danych dotyczących pracowników Biura w systemach DZIEKANAT i PERS,
  4. czuwanie nad aktualnością danych prezentowanych na stronie internetowej Biura i zlecanie ich aktualizacji,
  5. przygotowywanie protokołów konieczności, notatek służbowych i ich archiwizowanie,
  6. rozliczanie gospodarki materiałami konserwatorskimi,
  7. opracowywanie dokumentów finansowych za materiały konserwatorskie,
  8. prowadzenie rozliczeń czasu pracy pracowników Biura,
  9. przygotowywanie i prowadzenie harmonogramu urlopów pracowników Biura,
  10. comiesięczne przygotowywanie list obecności oraz nanoszenie na nich zdarzeń dotyczących czasu pracy,
  11. comiesięczne przygotowywanie i dystrybuowanie na portiernie grafików dyżurów konserwatorów,
  12. rozliczanie kosztów za usługi telefonii stacjonarnej i GSM,
  13. przyjmowanie zgłoszeń o usterkach telefonów i innych urządzeń telefonii stacjonarnej oraz GSM i koordynowanie ich usuwania,
  14. przyjmowanie i realizacja zgłoszeń dotyczących zmian lokalizacji, konfiguracji lub rozliczeń w zakresie usług telekomunikacyjnych,
  15. prowadzenie rejestrów dokumentów przychodzących i wychodzących oraz ich dystrybucja,
  16. przygotowywanie w imieniu Rektora i Kanclerza odpowiedzi na korespondencję,
  17. przygotowywanie pism wychodzących z Biura.
 
^
Wykonanie: Tomasz Hołderny